Hammer Strength

Buiten onze standaard apparaten hebben we sinds mei 2017 een volledige officiële Hammer Strength training center. Hammer Strength was de eerste die de ergonomische voordelen onderzocht van onafhankelijk convergerende en divergerende bewegingsbogen. Hammer Strength is wereldwijd het topmerk voor plate-loaded toestellen en deze zijn zo ontworpen dat ze de natuurlijke bewegingspatronen van het lichaam volgen. De Hammer Strength toestellen bieden de meest geavanceerde krachttrainingtechnologieën van de fitnessindustrie. De plate-loaded toestellen geven je de kracht om kampioenen op ieder niveau te stimuleren en realiseren.

Hammer Strength toestellen

Wil je meer informatie over een van de Hammer Strength toestellen neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers. Op alle Hammer Strength toestellen bevindt zich ook een instructie sticker met daarop de spieren die getraind worden en instructies hoe het toestel te gebruiken.

Iso-Lateral Low Row

Uitstekende training voor de "onderkant" bovenrug, secundair train je de biceps.

Linear Leg Press

Primair quads training, secundair hamstring training. Voor hamstring zet je voeten hoger. Voor quads zet je de voeten lager.

Seated Calf Raise

Train je calf, binnenst kop op een veilige manier met de Seated Calf Raise

Iso-Lateral Horizontal Bench Press

Het primair trainen van je borst doe je met de benchpress. Secundair train je de schouders en triceps.

Abdominal / Oblique Crunch

Door de natuurlijke beweging van je lichaam te volgen train je met de Crunch de buikspieren.

Iso-Lateral Wide Pulldown

Wil je de bovenste rugspieren trainen dan is de Lateral Wide Pulldown het apparaat voor jou.

Iso-Lateral Shoulder Press

De Lateral Shoulder Press volgt de natuurlijke beweging van je lichaam waardoor je op een goede manier je schouders kunt trainen.

Plate-Loaded Pullover

Train je rugspieren en borstspieren met de Pullover.

Iso-Lateral Decline Press

Met de Decline Press train je de onderkant van de borst.

Iso-Lateral Incline Press

Met de Incline Press train je de bovenkant van de borst.

Plate-Loaded V-Squat

Met de V-Squat van Hammer Strength wordt het veilig uitvoeren van de Squat makkelijk gemaakt.

Ground Base Squat/Lunge

Squaten is een hele belangrijke oefening binnen de fitness. Met de Base Squat kun je er helemaal voor gaan.

Ground Base Jammer

Met de Base Jammer krijg je een actieve training voor borst, schouder en triceps.

Ground Base Combo Decline

Door de duw en trek beweging van de Combo Dicline is dit toestel uitermate geschikt om je rug en borstspieren te trainen.

Rondleiding

 
Klantenservice & informatie